torsdag 27 mars 2014

Svar på Nattens senaste inlägg

Jag vet inte vad som är fel med min dator för jag kan inte kommentera på inlägg som mina medbloggare skriver. Därför kommer mina tankar kring inlägget "världens bästa lag" nu istället här, i inläggsform.

1. Jag säger inte att jag dömer dig, men jag säger att det skulle vara INTRESSANT att se vad Johan anno 2011 hade sagt om han hade hört hur Johan anno 2014 fullkomligt suger av den katalanska kuken i detta inlägg. Jag säger inte att du inte borde suga av den, jag säger bara att det vore intressant att se.

2. Jag håller med dig om att Bayern är favoriter, men hur ser det egentligen ut i försvarslinjen? Alaba är klass, men sen då? Har inte Lahm lämnat ett hål efter sig?

Jag tar bort det här sen när du har läst det för det ser fult ut, men låt det ligga kvar tills jag sett ditt svar.

1 kommentar:

  1. Tycker inte att min avsugning pep är konstig alls. Gör man det pep gjort förtjänar man en avsugning. Johan 2014 hatar filmande katalaner lika mycket som nånsin, men dom har jag inte sugit av, bara deras före detta tränare. Ser inget konstigt i det.

    SvaraRadera