torsdag 8 december 2011

Tankar från igår

  • Det här händer bara inte

  • Zagreb mäktade alltså med att släppa in 15 mål på sina två sista matcher, en bedrift jag tycker att de ska ha cred för

  • Lyon... vilka jävla hjältar

  • Holger Badstuber, kan vara så långsam, men när det kommer till speluppbyggnad är han fan en av de bästa mittbackarna i världen

  • Ajax... ungefär så lång tid lade jag ner på att tänka på det sorgliga och ointressanta laget

  • Fan vad de engelska kommentatorerna på streamen jag lyssnade på drog stora växlar av att City dominerade spelet ute på plan mot Bayerns b-elva (tre ordinarie)... säger det något om statusen på engelsk fotboll just nu?

  • Det är fan mindre förnedrande för Man U att bli bajsade i ansiktet av en uteliggare än att spela Europa League

  • David Silva är sanslös

  • Fattar inte hur Inter vann sin grupp

  • Napoli är faktiskt på riktigt

  • Enigmat Jerome Boateng. Så skicklig med bollen med båda fötterna, atletisk i luftspelet och i glidtacklingar, sen dåraktiga misstag (inte igår dock)... jag vet inte om han är bra eller Bojan

  • I Basel spelar alltså Granit Xhaka och Xherdan Shaqiri. Vi tar det igen: I Basel spelar alltså Granit Xhaka och Xherdan Shaqiri.

  • Fan vad jag skulle vilja kunna utöva magi

  • Fan vad jag skulle vilja vara ihop med Emma Watson



1 kommentar:

  1. Btw, Marcus Birro rankar CL-lagen på ett sansat och opartiskt sätt: http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2645435/birro-rankar-lagen-i-champions-league

    SvaraRadera