onsdag 18 april 2012

Chelsea vs. Barcelona by Hoegadelns_Bane

Eftersom fyran i Premier League inte får kvala till CL om ett engelskt lag vinner CL så ville jag för första gången på två år inte att Barcelona skulle förlora en Champions Leaguematch. Givetvis förlorade Barcelona för första gången på två år en Champions Leaguematch. Här är några snabba tankar:

1. Tottenham kommer att komma fyra men Chelsea kommer att vinna Champions League. Jag tror inte, jag VET att det kommer att hända.

2. Drogba är fortfarande ett beräknande svin och det gav mig stor tillfredställelse att se hur han blev sparkad i skrevet hårt och grundligt, men vore jag Chelseafan vet jag att jag skulle älska honom. En elektrisk personlighet, precis som Hitler.

3. Cahill kan ha spelat till sig en plats i landslagselvan ikväll

4. Terry är så fruktansvärt bra.

5. Busquets missar öppet mål och bevisar därmed att han är en skapelse som ENBART sänts till världen för att plåga mig.

6. Niklas Holmgren är faktiskt en riktigt kompetent kommentator, även om han låter skojjigt.

7. Jag är så J Ä V L A trött på reklamen som börjar med "när matchen igång får man lyckorus". Man hinner aldrig trycka på mute-knappen tillräckligt snabbt när den börjar. Skulle kunna betala stora summor pengar för att den aldrig mer visas någonstans någonsin över huvudtaget. Hat.

EDIT: vill även påpeka att punkt 1 skrevs fem minuter INNAN Erik Niva twittrade exakt. Vet inte om jag ska vara sur eller bara förundrad över vad den klubben gör med ens psyke.

1 kommentar:

  1. Tycker definitivt att Cahill & Terry ska spela tillsammans i landslaget.

    SvaraRadera